اما صبر کنید ، تحقیقات نشانه می دهد که در سنه ۲۰۱۷ ، به طور متوسط ۵۱٪ از کل شدامد وب از جستجوی ارگانیک حاصل شده است.در پیوسته مقاله به تفاوت سئو on-page و سئو off-page نیز می پردازیم:
اگر استراتژی بازاریابی مشاغل کوچک شما عمدتاً دیجیتالی است ، باید کمینه ۳ تا ۴٪ برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خرج کنید. چالش این است که اغلب صاحبان مشاغل کوچک در ارتباط با بهینه سازی موتور جستجو چیز زیادی نمی دانند.
اگرچه چه بسا این هوده ایی برای شما نخواهد داشت که چگونه سایت خود را از بالا به ذیل جستجو کنید ، ولی باید به اندازه کافی بدانید که هنگام خرید برای خدمات پسندیده بازاریابی گفتگو کنید.
در ابتدایی ترین سطح ، شما باید اصول اولیه در سئو on-page در مقابل سئو off-page و آنچه که هر یک از این بخش های سئو را شامل می شود را فهم کنید.
طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
سئو On-page و سئو Off-page چیست؟
در بالاترین سطح ، بهینه سازی موتور جستجو را می نا به On-page و Off-page دسته کرد. SEO on-page دربرگیرنده عواملی است که یک مالک وب سایت می تواند به طور مستقیم در سایت خود دستکاری کند. سئو off-page به سیگنال های دیجیتال در بیرون از تارنما شخصی خویش اشاره دارد که بازاریابان می توانند به طور غیرمستقیم روی آن تأثیر بگذارند.
تفاوتهای چشمگیری بین سئو On-page و Off-page وجود دارد که در تقسیم های بعدی به آنها خواهیم پرداخت. در سطح استراتژیک ، SEO Off-page سخت و خسته کننده تر از این دو است ، بنابراین ما پیش درآمد آن را پوشش خواهیم داد.
سئو Off-page چیست؟
بهینه سازی Off-page شامل اقداماتی است که می تواند در خارج از وب سایت واقعی شما برای شفا رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما سپریدن شود. این اقدامات برای منعکس کردن اعتبار وب سایت شما و مجوز صنعت است. نظر به اینکه این سیگنال های رتبه بندی موتور جستجو از وب سایت های دیگر به دست می آیند ، به راحتی قابل دستکاری نیستند.
فاکتورهای سئو Off-page
چندین عامل سئو Off-page از سایت وجود دارد ، از جمله:
-بک لینک به وب سایت شما
-برندسازی و نام تجاری
-سیگنال های شبکه اجتماعی
بک لینک
به عنوان رتبه بندی صفحات وب در نتایج موتور جستجو ، به رتبه بندی اندیشه کنید. اگر می خواهید در صفحه اول باشید ، صفحه شما باید رأی بگیرد. در دنیای Off-page ، به چهره بک لینک ارائه می شوند. بک لینک ها لینکهای وب سایتهای بیگانه هستند که کاربران و خزنده های موتور جستجو را به وب سایت شما ارسال می کنند.
بسته به پیوستگی و ارزش آنها ، بک لینک ها می توانند بر درجه بندی های ارگانیک شما الی درجه های مختلف تأثیر بگذارند.
شما می توانید معتبرترین بک لینک در دانشمند را داشته باشید ، ولی اگر به سایت یا صنعت شما ارتباطی نداشته باشد ، صفحات شما در رتبه بندی سخت خواهند داشت.
برندسازی و نام تجاری
برای بسیاری از ابتکار ها و مشاغل کوچک ، برند نام بازرگانی واژه ای است که تنها در صورت داشتن سرمایه گذاری در سازمان خود از اسپانسر برخوردار است.
در این باره ویژه ، ما شواهد مشخصی داریم که تأیید می کنیم که ممکن است یک اسم بازرگانی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو بیرون از صفحه برای سایت شما باشد. با پروا به الگوریتم پاندا Google.
وقتی گفتگو از SEO خارج از صفحه است ، به نظر می رسد ذکر برند به همان اندازه لینک های تارنما شما مهم هستند.
طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
سیگنال های شبکه اجتماعی
از آنجا که سئو off-page به معنای منعکس کردن ارزش یک سایت در دنیای واقعی است ، بخردانه است که داشتن اعتبار اجتماعی در دنیای دیجیتال یک سیگنال رتبه بندی است.
برای پرتو دادن اینکه استفاده از سیگنال های اجتماعی برای رتبه بندی های ارگانیک کاملاً نظری نیست ، به نوشتار جستجوی محتوای کاربران برجسته در ثبت نوآوری شبکه های اجتماعی ، نگاهی بیندازید به ایالات متحده این حق ثبت آفریدن بدون خواندن کل چیز ، توانایی Google را برای افزایش رتبه بندی بر پای بست، آنچه که اتصالات رسانه های اجتماعی شما با ارزش می دانند ، اثر می دهد.
این سیگنال سئو Off-page برای شما چه معنایی دارد؟ هرچه محتوای شما بیشتر شود ، چه بسا رتبه بیشتری پیدا می کند. شبکه های اجتماعی همچنین پیوندهای nofollow برپایی می کنند و مایه برپایی شدامد راستین می شوند ، بنابراین حتی اگر نگران درمان سئوی خویش نباشید ، شبکه اجتماعی ترافیک مربوط به سایت شما را به به اتفاق خواهد داشت.
نحوه سپریدن سئو Off-page
اکنون که از گونه ها مختلف سئو Off-page آگاهی دارید ، نحوه به کارگیری آنها در راهبرد بازاریابی دیجیتال خود را در عقیده بگیرید.
متأسفانه ، دستیابی به وب سایت دیگری برای لینک دادن به سایت شما یا بیان نام تجاری شما ، هیچ اقدامی راحت نیست. در منظر دیجیتال امروز ، مقیاس پذیرترین تکنیک های بهینه سازی موتور جستجوی Off-page کمترین اثربخشی است.
اکثر کارشناسان سئو Off-page به دایرکتوری های محلی یا تارنگار نویسی مهمان برای تشکیل لینک های بک لینک ، کمک می کنند.
ایجاد بک لینک با تارنگار نویسی مهمان
بلاگ نویسی یگانه از موثرترین روش ها برای ایجاد لینک به وب سایت است. این ترفند یافتن تارنما هایی در صنعت شما است که در رقابت سر راست با خود شما نیستند و از صاحبان / مدیران سایت سوال می کنند که آیا می توانید نوشتار وبلاگ را برای خوانندگان آنها فراهم کنید.
آنها محتوای مجانی برای انتشار مخاطبان خویش دریافت می کنند و شما می توانید در هر نوشتار ای که به آنها اشاره می کنید، به منابع خودتان گواهمندی کنید و به آنها پیوند دهید. در اینجا چند نکته برای به خاطر سپردن در حین وبلاگ نویسی وجود دارد:
-مقاله شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد – این بازتابی از برند شما است و ناشر به احتمال زیاد اگر محتوای شما با ارزش باشد، پیوندهایی را برای سئو Off-page حفظ می کند.
-مقاله خود را با لینک ها پر نکنید
-هدف خود را سایتهای قرار دهید که با شما رقابت نمی کنند. در غیر این صورت، سعی برای جذب رقبا برای تبلیغ ایده های شما معمولاً نیست کردن وقت است.
طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
سئو on-page چیست؟
سئو on-page شامل اقدامات مستقیمی است که می تواند در وب سایت شما انجام شود الی رتبه آن در نتایج جستجو نمایش داده های پیوسته درمان یابد. مثالها دربرگیرنده استفاده از واژه ها کلیدی پیوسته در محتوای قابل نگریستن و برچسب های متا همانند عنوان صفحه ، تصویر و توضیحات متا می باشد.
۶ فاکتور سئو on-page
سئو on-page به شش عامل اصلی ارتباط دارد. بیش از شش عامل وجود دارد ، اما شش باره ذیل ۹۵٪ مسیر را به دست می آورند.
۱-عنوان صفحه
عناوین صفحه تاکنون مهمترین عامل سئو on-page است. اگر چارچوب سایت شما قابلیت خاصی برای ایجاد عنوان صفحه منحصر به فرد نداشته باشد ، معمولاً از آنچه شما به عنوان نام صفحه در صفحه خود تعیین کرده اید استفاده می کند.
اگر از WordPress به عنوان CMS کاربرد می کنید، می توانید به راحتی از افزونه Yoast SEO برای برپایی عنوان صفحه ای منحصر به فرد کاربرد کنید.
HTML برای عنوان صفحه شما در ذیل برچسب <head> پیمان خواهد گرفت و به شرح ذیل خواهد بود:
<title>Your Page Title Here</title>
عنوان صفحه همان چیزی است که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) و در تب مرورگر در رأس صفحه نمایش شما نشان دیتا می شود. به همین علت ، بهینه سازی عناوین صفحه برای SEO و برای کلیک از طریق کاربر مهم است.
طول عنوان صفحه را زیر ۷۰ کاراکتر نگه دارید و در چهره امکان به ۵۰ نزدیک کنید. این باعث می شود عنوان شما در SERP ها کوتاهی نماند ، در حالی که آن را کم و جذاب نگه می دارد. بهترین کار این بوده است که در چهره امکان کلمه کلیدی خویش را در نزدیکی ابتدای عنوان صفحه قرار دهید. با این وجود ، اگر عنوانی را ایجاد کنید که برای کاربران جذاب باشد و واژه ها کلیدی مورد نظر خود را در جایی که طبیعی تر به نظر می رسد ، نتایج بهتری خواهید دید.
طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
۲-برچسب های عنوان
بعد از عنوان صفحه ، برچسب های عنوان (<h1> ، <h2> ، <h3>و غیره) مهمترین فاکتورهای بهینه سازی صفحه بندی هستند. از عناوین صفحه مثل آنچه که می خواهید در یک مقاله بهرهگیری کنید. سرفصل ها باید از یک دودمان مراتب منطقی فرمانبرداری کنند.
فقط از یک H1 در صفحه کاربرد کنید. صفحه وب شما در باره یک موضوع سازمان یافته برای آغاز است. این به Google و دیگر موتورهای جستجو کمک می کند صفحه شما را در مورد چه چیزی تشخیص دهند و بهتر بشناسند.
برخی از بازاریاب ها بدون فهم سئو تکنیکال از عناوین برای خاصیت های یک نما طراحی شده خود بهرهگیری می کنند. به عنوان مثال ، بازاریابان محتوا هر از چند گاهی وقتی می خواهند با بزرگنمایی، به قسمتی از متن تأکید کنند، از H2 ها استفاده می کنند ، با هستی این که این متن در واقع برای محتوای اصلی صفحه مهم نیست. از این کار پرهیز کنید.
۳-استفاده از واژه ها کلیدی
استفاده از واژه ها کلیدی در صفحه شما دارای اهمیت است. اگر صفحه شما در مورد یک سوژه کلمه کلیدی خاص است ، منطقی است که می توانید از واژه کلیدی مورد عقیده خویش و اصطلاحات مربوط به آن در متن صفحه کاربرد کنید.
مشابه اصول اولیه، معمولاً بهترین کار این است که واژه کلیدی قصد خویش را در نزدیکی بالای صفحه و انتهای صفحه خویش پیمان دهید. می توانید از کلمات کلیدی مرتبط در درازا صفحه خود کاربرد کنید الی از پر کردن واژه ها کلیدی در حالی که هنوز از بهترین روشهای سئو on-page فرمانبرداری می کنید بازداری کنید.
۴-آدرس های اینترنتی یا URL
درج واژه کلیدی قصد در URL صفحه شما بهترین طریق است. این یک عامل مهم برای رتبه بندی در صفحه بود ، اما پیش بینی می شود امروز کمتر از ۱٪ از ارزش سئو در صفحه شما را به خویش وابستگی می دهد.
بزرگترین هوده این عمل این است که وقتی شخصی به صفحه شما با URL پیوند می زند، anchor text لینک همچنان واژه کلیدی منظور صفحه شما را شامل می شود.
۵-تصویر در سئو
سه تصویر اصلی برای با استفاده از اصول سئو وجود دارد:
برچسب alt تصویر به چهره بهینه شده باشد
نام عنوان عکس شامل کلید واژه قصد است
فشرده سازی اندازه عکس بدون آفت زدن به تجربه کاربری
برچسب یا alt عکس باید دربرگیرنده کلمه کلیدی باشد و پایین ۱۵ واژه باشد. بهترین کار در اینجا ، برپایی یک توصیف صادقانه از تصویر وانگهی کلمه کلیدی هدف شما است. با هستی فن آوری تشخیص تصویر ، تشخیص گوگل در اثناء پر کردن کلید واژه با برچسب alt از تصویر ، و اینکه چه کسی تصویری را برای تجربه کاربری خوب توصیف می کند ، برای گوگل راحت است.
از آنجا که شیوه های اندک برای بهینه سازی یک تصویر هستی دارد ، از دسته کلید کلمه هدف شما در اسم پرونده نیز یک عمل خوب است.
اثناء بهینه سازی تصاویر در وب سایتی که قبلاً حائز تصاویر بدون اسم برای سئو on-page باشد ، این کار دشوار است. باید عکس ها را در دستگاه محلی خود اندوخته کنید ، سپس مجدد آنها را با نام متمرکز بر کلید کلمه بارگذاری کنید.
به عنوان پسینیان مرحله ، می خواهید پیش از بارگذاری آنها در صفحه وب خویش ، عکس ها را فشرده سازی کنید. برای اکثر پرونده های .jpg و .png می توانید از یک ابزار فشرده سازی مجانی تصویر آنلاین استفاده کنید.