اخبار تکنولوژی 2

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 2

معرفی تکنولوژی

طراحی سایت شرکتی چیست؟

یک اقدام ضروری و مهم برای شرکت‌ها ورود به دنیای آنلاین با استفاده از طراحی وب سایت شرکتی است. شرکت وب رمز با ارائه نمونه طراحی سایت از پروژه‌های مختلف خود شما را برای ایده دریافت از سایت هم صنفان خود همراهی می‌کند.در این نوشتار شما را با ویژگی های طراحی سایت شرکتی آشنا خواهیم کرد.


با رشد روز افزون در دنیای آنلاین کسب و کارهای متنوع علاوه براینکه در فضای فیزیکی فعالیت خود را اتمام می‌دهند دردنیای آنلاین هم تکاپو کاری خود را پیوستگی می‌دهند. از این طریق به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک شایانی خواهند کرد. طراحی سایت برای هر کسب و کاری به عنوان یک نمای از آن کسب و کار در فضای وب است. بدین صورت هرکسب و کاری می تواند بصورت عالی خویش را معرفی کنند.


وب رمز با ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی تصمیم دارد الی یک تصویر عالی را در ذهن مخاطبان هر کسب و کار ثبت کند تا از این طریق بتواند افرادی که هیچ نوع آشنایی قبلی با شرکت موردنظرشان در فضای فیزیکی ندارند یک تصویرعالی از روش شغل آنها برپایی کنند.


هر روز به تعداد افراد در دنیای مجازی اضافه می‌گردد. کسان پیش از آنکه به سراغ یک شرکتی در فضای فیزیکی بروند آغاز در موتورهای جستجو آن را جستجو می‌کنند. چندین رهنمود از طرف موتورهای جستجو روبرو می‌شوند و اگر افراد برای اولین بار با برند شما آشنا می‌شوند یک تصویر آرمانی از کسب و کارتان نبیند مطمئنا جذب کارتان نخواهند شد و اینچنین اغلب مشتریان خویش در فضای وب از دست خواهید داد. از این رو باید برای جذب مخاطبان اغلب در فضای آنلاین طراحی سایت شرکتی خویش را جذاب و کاربرپسند اتمام دهید. تارنما شرکتی شما نمایانگر این خواهد بود که سوداگری شما درسطح حرفه ای پیمان گرفته است یا نه؟


پیشنهاد وب رمز: طراحی سایت گردشگری و توریستی


چرا طراحی سایت شرکتی سپریدن دهید؟

طراحی سایت شرکتی - سایت شرکتی


همانطور که در بالا توضیح داده شد کسان بسیاری قبل از اینکه بصورت سر راست در فضای فیزکی با کسب و کاری صحبت کنند در فضای آنلاین یک کمپانی را پیدا می‌کنند و آنرا کامل و دقیق بررسی می‌کنند و سپس با آن کمپانی تماس پایدار خواهند کرد.


از این رو کسان باید طراحی سایت شرکتی خویش را کاملا حرفه‌ای و کاربر پسند برپایی کند. اگر چنین کاری را انجام ندهند مطمئنا مخاطبان زیادی را از دست خواهند عدل و نمی‌توانند به اهدافی که مدنظرشان هست برسند. بدین چهره برای برپایی یک سایت شرکتی با افرادی همکاری کنید که تجربه‌کاری بالای در مقوله طراحی سایت دارند.


شرکت طراحی سایت وب رمز با  نزدیک  دو دهه پیشینه خدمات تخصصی وب، طراحی سایت چیره دست و طراحی پورتال ؛ سفارش طراحی سایت شرکت ها را مطابق با احتیاج کارفرما با بالاترین کیفیت و امنیت شدنی انجام می‌دهد.


 


برای طراحی سایت شرکتی از چه سیستم مدیریت محتوایی باید استفاده کرد ؟

طراحی سایت شرکتی - سیستم مدیریت محتوای سایت شرکتی


با بوجود آمدن سیستم مدیریت محتواهای متنوع صاحبان کسب وکار به راحتی می‌توانند ویترین کاریشان در فضای آنلاین مدیریت کنند. سیستم مدیریت محتواها دربرگیرنده وردپرس، جوملا، دروپال،..  می‌شود. اما دوست داشتنی ترین سیستم مدیریت درونمایه که در ایران و اکثر کشورهای اروپایی کاربرد می‌شود وردپرس است. این سیستم مدیریت درونمایه ویژگی های منحصربه فردی مشابه موارد زیر را دربرگیرنده می‌شوند:


پلتفرم انعطاف پذیر

متن باز یا اپن سورس

پوسته و قالب های متنوع

بروز رسانی خودکار

دارای توسعه دهنده‌های زیاد

دسترسی سریع و راحت به نصب نرم افزار

 


چگونه با طراحی سایت شرکتی در بین مخاطبان حرفه ای دیده می شوید؟

مطمئنا شما هم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خویش را انجام‌ می‌دهید. اما برای معرفی کردن برندتان نباید تمام وقت و هزینه خود را در شبکه های اجتماعی بگذارید چنین کاری اصلا حرفه‌ای نخواهد بود و در بین مخاطبان و همچنین رقبایتان یک سوداگری آماتور و غیر حرفه ای شناخته خواهید شد. هر کسب و کار شرکتی با پروا به امکانات و نیازهای که دارد باید طراحی سایت خویش را اتمام دهد اما باید کاملا جذاب و حرفه‌ی صورت بگیرد.


 


ویژگی های طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی - خاصیت های طراحی سایت شرکتی


یک سایت عالی باید یک ساختار استاندارد داشته باشد علاوه براین باید دارای یک زیر ساخت و جذابیت عالی باشد. تمام این موارد باید به گونه ای متناسب با نیازهای یک کمپانی پیاده سازی شود.یک سایت برای تمام حوزه‌ها یکسری ویژگی‌ها مشترک مثل‌ سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، ریسپانسیو و… را دربرگیرنده می‌گردد.


و اما یکسری ویژگی ها مخصوص  طراحی سایت شرکتی می‌گردد:


۱.طراحی صفحات اختصاصی

برای معرفی محصولات یا خدمات هر شرکت باید صفحاتی متناسب با همان خدمت یا فرآورده پیاده سازی گردد. از این طریق می توانید مخاطبان بسیار جذب کنیم و این یعنی یک قدم به هدفتان نزدیکتر خواهید شد.


۲. طراحی صفحات تماس با ما

در طراحی سایت مهم ترین تقسیم برای پیوستگی استوار کردن با مخاطبان همین صفحه تماس با ما است. ولی در طراحی صفحات تماس با ما باید یکسری ظرافت ها را به هزینه دهید لغایت درصد بالای از مخاطبان با شما وابستگی برقرار کنند. نوع چیدمان در صفحات


تماس با ما در سایت های شرکتی زیاد با اهمیت است. چنین کاری دربایستن به چیرگی و تجربه دارد.


۳. شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از راه‌های جذب بیننده برای وب سایت‌ها است اما این فعالیت‌ها باید براساس یکسری اصول پیاده سازی شوند. بدین شیوه که سیتم‌های اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی در سایت‌ها به خوبی ایجاد گردد لغایت مطالب و پست‌های جذاب در برگزیدن مخاطبان پیمان گیرد.


۴. روانشناسی رنگ‌ها و جذابیت‌های بصری

برای استفاده از رنگ‌ها در دنیای آنلاین نیازمند دانش روانشناسی رنگ‌ها به گونه ای که هررنگی که برای هر المان بهره‌گیری می شود باید مطابق با نیاز مخاطبان باشد. تمام این روش‌ها که پیاده سازی می‌شود برای جذب مخاطبان هست، لغایت بتوانیم یک برند عالی در ذهنشان ثبت کنیم.

طراحی سایت شرکتی چیست؟


۵.اشتراک گذاری ویدئو

قابلیت ایجاد ویدئو به هدف معرفی فرآورده یا خدمتتان خواهد بود. چنین امکانی را می‌توان در سایت های شرکتی پیمان دهیم الی براحتی برندمان را به بازدیدکنندگان پرتو دهیم.


۶. ساخت فرم‌های اختصاصی

امکان ساخت فرم‌های اختصاصی برحسب نیاز مشتریان باید پیاده سازی و اجرا شوند. این فرم‌‌ها دربرگیرنده فرم استخدام، پاسخ نمایندگی،.. می‌شوند.

فضاپیمای قدیمی ناسا اطلاعات جدیدی به دست آورد


گروه فناوری الف،    3980820048

فضاپیمای «وویجر ۲» ناسا که ۴۱ سال پس از پرتاب از هلیوسفر خارج شده و وارد فضای میان‌ستاره‌ای شده اطلاعات جدیدی از این فضا را به دست آورده است.

فضاپیمای قدیمی ناسا اطلاعات جدیدی به دست آورد

به گزارش فارس به نقل از ناسا،  فضاپیمای «وویجر ۲» (Voyager ۲) ناسا که ۴۱ سال پس از پرتاب از هلیوسفر خارج شده و وارد فضای میان‌ستاره‌ای شده اطلاعات جدیدی از این فضا را به دست آورده است.

این کاوشگر ۷۲۲ کیلوگرمی تا تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۹ به مدت ۴۲ سال، ۲ ماه و ۲۲ روز در مأموریت بوده و همچنان به ارسال پیام ادامه می‌دهد. 

حدود یک سال پیش، فضاپیمای ویجر ۲ آژانس فضایی ایالات متحده منظومه شمسی را ترک کرد؛ گزارش‌های متعددی که اخیراً در طبیعت نجوم منتشر شده است، یافته‌های اصلی علمی فضاپیما را توصیف می‌کند.

ناسا می‌گوید، مأموریت وویجر ۲ منجر به اکتشافات جدیدی در مورد منظومه شمسی و فضای میان‌ستاره‌ای شده است.

دانشمندان فضای بین ستاره ای را مکانی تعریف می‌کنند که جریان مداوم خورشید از مواد و میدان مغناطیسی متأثر از محیط اطراف آن شود.

محققان این پروژه می‌گویند، ابزارهای علمی وویجر ۲ تفاوت‌های غیر منتظره‌ای در تراکم پلاسما و مجموعه‌ای از ذرات باردار موجود در منظومه شمسی کشف کردند.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980820048.html

اقدام جدید فایرفاکس برای رضایت کاربران

فایرفاکس به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد از سال آینده ارسال نوتیفیکیشن وب سایت‌های مختلف به کاربران را ممنوع و مسدود کند.

اقدام جدید فایرفاکس برای رضایت کاربران

به گزارش ایسنا، فایرفاکس که یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی در جهان به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد از سال ۲۰۲۰ میلادی جلوی ارسال اعلانات و نوتیفیکیشن به کاربران را بگیرد تا بدین ترتیب از ایجاد مزاحمت برای آنها جلوگیری کند.

بر اساس گزارش وب سایت thenextweb، به نظر می‌رسد که ارسال اعلانات و نوتیفیکیشن‌های مختلف برای خیل عظیمی از کاربران ایجاد مزاحمت کرده و آنها را به دردسر انداخته است به همین سبب درخواست‌های بسیاری درخصوص ممانعت مرورگرهای اینترنتی از نمایش و ارسال اعلاناتی که از اطلاعات و تاریخچه‌های قبلی کاربران استفاده می کنند، به شرکت‌های توسعه دهنده ارائه شده بود و حالا فایرفاکس تصمیم گرفته است که با ارائه یک قابلیت جدید، رضایت کاربرانش را جلب کند و نمایش نوتیفیکیشن‌های مزاحم و ناخواسته را برای آنها مسدود و بلاک کند.

با توجه به استقبال بی‌نظیر کاربران از مرورگر اینترنتی فایرفاکس که سال‌هاست با مرورگرهای دیگری همچون گوگل کروم، مایکروسافت اج، اپرا و سافاری اپل در رقابتی تنگاتنگ به سر می‌برد،  این شرکت در یکی دو سال اخیر سعی کرده با ارائه قابلیت و امکانات جدید، علاوه بر ارتقای امنیت سایبری، به بهبود رابط کاربری و تجربه وب گردی کاربرانش نیز کمک کند.

منبع :

https://www.alef.ir/news/3980821030.html

تفاوت سئو on-page و سئو off-page

اما صبر کنید ، تحقیقات نشانه می دهد که در سنه ۲۰۱۷ ، به طور متوسط ۵۱٪ از کل شدامد وب از جستجوی ارگانیک حاصل شده است.در پیوسته مقاله به تفاوت سئو on-page و سئو off-page نیز می پردازیم:

اگر استراتژی بازاریابی مشاغل کوچک شما عمدتاً دیجیتالی است ، باید کمینه ۳ تا ۴٪ برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خرج کنید. چالش این است که اغلب صاحبان مشاغل کوچک در ارتباط با بهینه سازی موتور جستجو چیز زیادی نمی دانند.

اگرچه چه بسا این هوده ایی برای شما نخواهد داشت که چگونه سایت خود را از بالا به ذیل جستجو کنید ، ولی باید به اندازه کافی بدانید که هنگام خرید برای خدمات پسندیده بازاریابی گفتگو کنید.

در ابتدایی ترین سطح ، شما باید اصول اولیه در سئو on-page در مقابل سئو off-page و آنچه که هر یک از این بخش های سئو را شامل می شود را فهم کنید.


طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page

سئو On-page و سئو Off-page چیست؟

در بالاترین سطح ، بهینه سازی موتور جستجو را می نا به On-page و Off-page دسته کرد. SEO on-page دربرگیرنده عواملی است که یک مالک وب سایت می تواند به طور مستقیم در سایت خود دستکاری کند. سئو off-page به سیگنال های دیجیتال در بیرون از تارنما شخصی خویش اشاره دارد که بازاریابان می توانند به طور غیرمستقیم روی آن تأثیر بگذارند.

تفاوتهای چشمگیری بین سئو On-page و Off-page وجود دارد که در تقسیم های بعدی به آنها خواهیم پرداخت. در سطح استراتژیک ، SEO Off-page سخت و خسته کننده تر از این دو است ، بنابراین ما پیش درآمد آن را پوشش خواهیم داد.


سئو Off-page چیست؟

بهینه سازی Off-page شامل اقداماتی است که می تواند در خارج از وب سایت واقعی شما برای شفا رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما سپریدن شود. این اقدامات برای منعکس کردن اعتبار وب سایت شما و مجوز صنعت است. نظر به اینکه این سیگنال های رتبه بندی موتور جستجو از وب سایت های دیگر به دست می آیند ، به راحتی قابل دستکاری نیستند.


فاکتورهای سئو Off-page

چندین عامل سئو Off-page از سایت وجود دارد ، از جمله:


-بک لینک به وب سایت شما

-برندسازی و نام تجاری

-سیگنال های شبکه اجتماعی

بک لینک

به عنوان رتبه بندی صفحات وب در نتایج موتور جستجو ، به رتبه بندی اندیشه کنید. اگر می خواهید در صفحه اول باشید ، صفحه شما باید رأی بگیرد. در دنیای Off-page ، به چهره بک لینک ارائه می شوند. بک لینک ها لینکهای وب سایتهای بیگانه هستند که کاربران و خزنده های موتور جستجو را به وب سایت شما ارسال می کنند.

بسته به پیوستگی و ارزش آنها ، بک لینک ها می توانند بر درجه بندی های ارگانیک شما الی درجه های مختلف تأثیر بگذارند.

شما می توانید معتبرترین بک لینک در دانشمند را داشته باشید ، ولی اگر به سایت یا صنعت شما ارتباطی نداشته باشد ، صفحات شما در رتبه بندی سخت خواهند داشت.


برندسازی و نام تجاری

برای بسیاری از ابتکار ها و مشاغل کوچک ، برند نام بازرگانی واژه ای است که تنها در صورت داشتن سرمایه گذاری در سازمان خود از اسپانسر برخوردار است.

در این باره ویژه ، ما شواهد مشخصی داریم که تأیید می کنیم که ممکن است یک اسم بازرگانی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو بیرون از صفحه برای سایت شما باشد. با پروا به الگوریتم پاندا Google.

وقتی گفتگو از SEO خارج از صفحه است ، به نظر می رسد ذکر برند به همان اندازه لینک های تارنما شما مهم هستند.


طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page

سیگنال های شبکه اجتماعی

از آنجا که سئو off-page به معنای منعکس کردن ارزش یک سایت در دنیای واقعی است ، بخردانه است که داشتن اعتبار اجتماعی در دنیای دیجیتال یک سیگنال رتبه بندی است.

برای پرتو دادن اینکه استفاده از سیگنال های اجتماعی برای رتبه بندی های ارگانیک کاملاً نظری نیست ، به نوشتار جستجوی محتوای کاربران برجسته در ثبت نوآوری شبکه های اجتماعی ، نگاهی بیندازید به ایالات متحده این حق ثبت آفریدن بدون خواندن کل چیز ، توانایی Google را برای افزایش رتبه بندی بر پای بست، آنچه که اتصالات رسانه های اجتماعی شما با ارزش می دانند ، اثر می دهد.

این سیگنال سئو Off-page برای شما چه معنایی دارد؟ هرچه محتوای شما بیشتر شود ، چه بسا رتبه بیشتری پیدا می کند. شبکه های اجتماعی همچنین پیوندهای nofollow برپایی می کنند و مایه برپایی شدامد راستین می شوند ، بنابراین حتی اگر نگران درمان سئوی خویش نباشید ، شبکه اجتماعی ترافیک مربوط به سایت شما را به به اتفاق خواهد داشت.


نحوه سپریدن سئو Off-page

اکنون که از گونه ها مختلف سئو Off-page آگاهی دارید ، نحوه به کارگیری آنها در راهبرد بازاریابی دیجیتال خود را در عقیده بگیرید.

متأسفانه ، دستیابی به وب سایت دیگری برای لینک دادن به سایت شما یا بیان نام تجاری شما ، هیچ اقدامی راحت نیست. در منظر دیجیتال امروز ، مقیاس پذیرترین تکنیک های بهینه سازی موتور جستجوی Off-page کمترین اثربخشی است.

اکثر کارشناسان سئو Off-page به دایرکتوری های محلی یا تارنگار نویسی مهمان برای تشکیل لینک های بک لینک ، کمک می کنند.


ایجاد بک لینک با تارنگار نویسی مهمان

بلاگ نویسی یگانه از موثرترین روش ها برای ایجاد لینک به وب سایت است. این ترفند یافتن تارنما هایی در صنعت شما است که در رقابت سر راست با خود شما نیستند و از صاحبان / مدیران سایت سوال می کنند که آیا می توانید نوشتار وبلاگ را برای خوانندگان آنها فراهم کنید.

آنها محتوای مجانی برای انتشار مخاطبان خویش دریافت می کنند و شما می توانید در هر نوشتار ای که به آنها اشاره می کنید، به منابع خودتان گواهمندی کنید و به آنها پیوند دهید. در اینجا چند نکته برای به خاطر سپردن در حین وبلاگ نویسی وجود دارد:

-مقاله شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد – این بازتابی از برند شما است و ناشر به احتمال زیاد اگر محتوای شما با ارزش باشد، پیوندهایی را برای سئو Off-page حفظ می کند.

-مقاله خود را با لینک ها پر نکنید

-هدف خود را سایتهای قرار دهید که با شما رقابت نمی کنند. در غیر این صورت، سعی برای جذب رقبا برای تبلیغ ایده های شما معمولاً نیست کردن وقت است.


طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page

سئو on-page چیست؟

سئو on-page شامل اقدامات مستقیمی است که می تواند در وب سایت شما انجام شود الی رتبه آن در نتایج جستجو نمایش داده های پیوسته درمان یابد. مثالها دربرگیرنده استفاده از واژه ها کلیدی پیوسته در محتوای قابل نگریستن و برچسب های متا همانند عنوان صفحه ، تصویر و توضیحات متا می باشد.


۶ فاکتور سئو on-page

سئو on-page به شش عامل اصلی ارتباط دارد. بیش از شش عامل وجود دارد ، اما شش باره ذیل ۹۵٪ مسیر را به دست می آورند.


۱-عنوان صفحه

عناوین صفحه تاکنون مهمترین عامل سئو on-page است. اگر چارچوب سایت شما قابلیت خاصی برای ایجاد عنوان صفحه منحصر به فرد نداشته باشد ، معمولاً از آنچه شما به عنوان نام صفحه در صفحه خود تعیین کرده اید استفاده می کند.

اگر از WordPress به عنوان CMS کاربرد می کنید، می توانید به راحتی از افزونه Yoast SEO برای برپایی عنوان صفحه ای منحصر به فرد کاربرد کنید.

HTML برای عنوان صفحه شما در ذیل برچسب <head> پیمان خواهد گرفت و به شرح ذیل خواهد بود:


<title>Your Page Title Here</title>


عنوان صفحه همان چیزی است که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) و در تب مرورگر در رأس صفحه نمایش شما نشان دیتا می شود. به همین علت ، بهینه سازی عناوین صفحه برای SEO و برای کلیک از طریق کاربر مهم است.

طول عنوان صفحه را زیر ۷۰ کاراکتر نگه دارید و در چهره امکان به ۵۰  نزدیک  کنید. این باعث می شود عنوان شما در SERP ها کوتاهی نماند ، در حالی که آن را کم و جذاب نگه می دارد. بهترین کار این بوده است که در چهره امکان کلمه کلیدی خویش را در نزدیکی ابتدای عنوان صفحه قرار دهید. با این وجود ، اگر عنوانی را ایجاد کنید که برای کاربران جذاب باشد و واژه ها کلیدی مورد نظر خود را در جایی که طبیعی تر به نظر می رسد ، نتایج بهتری خواهید دید.


طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page

۲-برچسب های عنوان

بعد از عنوان صفحه ، برچسب های عنوان (<h1> ، <h2> ، <h3>و غیره) مهمترین فاکتورهای بهینه سازی صفحه بندی هستند. از عناوین صفحه مثل آنچه که می خواهید در یک مقاله بهره‌گیری کنید. سرفصل ها باید از یک دودمان مراتب منطقی فرمانبرداری کنند.

فقط از یک H1 در صفحه کاربرد کنید. صفحه وب شما در باره یک موضوع سازمان یافته برای آغاز است. این به Google و دیگر موتورهای جستجو کمک می کند صفحه شما را در مورد چه چیزی تشخیص دهند و بهتر بشناسند.

برخی از بازاریاب ها بدون فهم سئو تکنیکال از عناوین برای خاصیت های یک نما طراحی شده خود بهره‌گیری می کنند. به عنوان مثال ، بازاریابان محتوا هر از چند گاهی وقتی می خواهند با بزرگنمایی، به قسمتی از متن تأکید کنند، از H2 ها استفاده می کنند ، با هستی این که این متن در واقع برای محتوای اصلی صفحه مهم نیست. از این کار پرهیز کنید.


۳-استفاده از واژه ها کلیدی

استفاده از واژه ها کلیدی در صفحه شما دارای اهمیت است. اگر صفحه شما در مورد یک سوژه کلمه کلیدی خاص است ، منطقی است که می توانید از واژه کلیدی مورد عقیده خویش و اصطلاحات مربوط به آن در متن صفحه کاربرد کنید.

مشابه اصول اولیه، معمولاً بهترین کار این است که واژه کلیدی قصد خویش را در نزدیکی بالای صفحه و انتهای صفحه خویش پیمان دهید. می توانید از کلمات کلیدی مرتبط در درازا صفحه خود کاربرد کنید الی از پر کردن واژه ها کلیدی در حالی که هنوز از بهترین روشهای سئو on-page فرمانبرداری می کنید بازداری کنید.


۴-آدرس های اینترنتی یا URL

درج واژه کلیدی قصد در URL صفحه شما بهترین طریق است. این یک عامل مهم برای رتبه بندی در صفحه بود ، اما پیش بینی می شود امروز کمتر از ۱٪ از ارزش سئو در صفحه شما را به خویش وابستگی می دهد.

بزرگترین هوده این عمل این است که وقتی شخصی به صفحه شما با URL پیوند می زند، anchor text لینک همچنان واژه کلیدی منظور صفحه شما را شامل می شود.


۵-تصویر در سئو

سه تصویر اصلی برای با استفاده از اصول سئو وجود دارد:

برچسب alt تصویر به چهره بهینه شده باشد

نام عنوان عکس شامل کلید واژه قصد است

فشرده سازی اندازه عکس بدون آفت زدن به تجربه کاربری

برچسب یا alt عکس باید دربرگیرنده کلمه کلیدی باشد و پایین ۱۵ واژه باشد. بهترین کار در اینجا ، برپایی یک توصیف صادقانه از تصویر وانگهی کلمه کلیدی هدف شما است. با هستی فن آوری تشخیص تصویر ، تشخیص گوگل در اثناء پر کردن کلید واژه با برچسب alt از تصویر ، و اینکه چه کسی تصویری را برای تجربه کاربری خوب توصیف می کند ، برای گوگل راحت است.

از آنجا که شیوه های اندک برای بهینه سازی یک تصویر هستی دارد ، از دسته کلید کلمه هدف شما در اسم پرونده نیز یک عمل خوب است. 

تفاوت سئو on-page و off-page

 اثناء بهینه سازی تصاویر در وب سایتی که قبلاً حائز تصاویر بدون اسم برای سئو on-page باشد ، این کار دشوار است. باید عکس ها را در دستگاه محلی خود اندوخته کنید ، سپس مجدد آنها را با نام متمرکز بر کلید کلمه بارگذاری کنید.

به عنوان پسینیان مرحله ، می خواهید پیش از بارگذاری آنها در صفحه وب خویش ، عکس ها را فشرده سازی کنید. برای اکثر پرونده های .jpg و .png می توانید از یک ابزار فشرده سازی مجانی تصویر آنلاین استفاده کنید.

راههای پیدا کردن آدرس آی پی خود

IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مختلف از هم بازشناخته می شوند، به عبارتی هر دستگاه در هر شبکه باید یک IP یکتا داشته باشد که این شبکه می تواند خصوصی (مانند کامپیوترهای حاضر در شبکه محلی یک شرکت) یا عمومی (مانند دستگاه های متصل به شبکه جهانی وب) باشد.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

پیدا کردن آدرس آی پی

 

شیوه پیدا کردن ای پی گوشی اندرویدی

فرقی ندارد که شما از چه نوع گوشی اندرویدی یا از چه برندی استفاده می کنید. مهم این است که سیستم عامل گوشی شما اندرویدی باشد.

برای پیدا کردن ای پی گوشی اندرویدی لازم است که ابتدا به بخش تنظیمات بروید. تا به این جا که اندروید ۸ ارائه شده همچنان، تنظیمات با Settings شناخته می شود.

 

وقتی که وارد تنظیمات وای فای می شوید، می توانید لیست شبکه ها را مشاهده کنید که با کلیک بر هر کدام، می توانید اطلاعات لازم را در مورد هر شبکه دریافت کنید.

 

نکته: در اندرویدهای جدیدتر بعد از ورود به بخش تنظیمات، باید به Network & Internet“ بروید. در این بخش، می توانید تنظیمات وای فای را مشاهده کنید که با کلیک بر آن می توانید شبکه های موجود را مشاهده کرده و بعد تنظیمات را مشاهده کنید.

 

برای پیدا کردن آدرس ای پی گوشی با اندروید ۸، که جدیدترین اندروید تا به اکنون است، لازم است که به اپلیکیشن تنظیمات بروید. برای این هدف، می توانید یا از کشوی اپلیکیشن ها استفاده کنید یا در صفحه اصلی از بالا به پایین سوایپ کنید و آیکون چرخ دنده را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

 

در ادامه، ابتدای بخش تنظیمات می توانید گزینه شبکه & اینترنت را مشاهده کنید. این آپشن را کلیک کنید تا به ادامه تنظیمات دسترسی داشته باشیم.

در ادامه، در بخش شبکه و اینترنت، اولین گزینه، گزینه wifi است. مطمئن باشید که اسلاید جلوی این گزینه کشیده شده و روشن است. بعد روی آن کلیک کنید تا بتوانید اداپتورهای مختلف را مشاهده کنید.

بعد از این که وارد بخش وای فای شدید، با اطمینان از متصل بودن به وای فای می توانید لیست اداپتورهای مختلف را مشاهده کنید. روی اداپتور خاص و موردنظر خود کلیک کنید تا بتوانید تنظیمات بیشتری را مشاهده کنید.

به منظور پیدا کردن، ادرس ای پی، می توانید بخش اطلاعاتی اداپتوری را که روی آن کلیک کرده اید را کلیک کنید. دقت کنید که در این اسکرین شات دو نمونه ای پی ارائه شده است. ای پی اول، که کادر دور آن نیست اپی محلی گوشی است و آی پی دوم نیز مربوط به روتر شما است.

به منظور پیدا کردن، ادرس ای پی، می توانید بخش اطلاعاتی اداپتوری را که روی آن کلیک کرده اید را کلیک کنید. دقت کنید که در این اسکرین شات دو نمونه ای پی ارائه شده است. ای پی اول، که کادر دور ان نیست اپی محلی گوشی است و آی پی دوم نیز مربوط به روتر شما است.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

آدرس آی پی کامپیوتر

 

یافتن آی پی در آیفون: 

به منظور مشاهده مشخصات آدرس IP در آیفون خود، ابتدا به تنظیمات و سپس به بخش وای-فای بروید. اگر در حال حاضر به هیچ شبکه‌ای متصل نیستید، شبکه وای-فای مورد نظر خود را انتخاب و به آن وارد شوید. سپس بعد از اتصال به شبکه مورد نظرتان، بر روی اسم آن لمس کنید تا وارد پنجره جدید تنظیمات مربوط به شبکه شوید.

 

در این قسمت در زیر تیتر آدرس IPv4 قادر به مشاهده آدرس IPv4 و مشخصات آن و همچنین به همین صورت در پایین آن در زیر تیتر IPv6 قادر به مشاهده آدرس IPv6 آیفون خود هستید.

 

یافتن آی پی در ویندوز ۱۰ :

یافتن آدرس آی پی در ویندوز ۱۰ به سادگی صورت می پذیرد. دسترسی به مشخصات شبکه ساده‌تر و سریع‌تر از نسخه‌های قبلی ویندوز شده است. کافی است در قسمت نوتیفیکیشن‌های ویندوز (پایین و سمت راست صفحه)، روی آیکون وای‌فای کلیک کنید و بعد روی گزینه‌ی Network Settings کلیک نمایید.

 

سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود، روی گزینه‌ی Advanced Options کلیک کنید. (می‌توانید از این مسیر هم به این قسمت دسترسی داشته باشید: در قسمت تنظیمات یا Settings به بخش Network & Internet و از آن به Wi-Fi بروید.) در این قسمت به پایین اسکرول کنید و در قسمت Properties مشخّصات شبکه را ببینید.

 

یافتن آی پی در سیستم مک :

کاربران سیستم مک هم برای پیدا کردن آی پی خود به روش زیر عمل کنند:

Utilities را در Applications پیدا کرده و Terminalرا باز کنید.

 

ifconfig | grep “inet ” | grep -v 127.0.0.1 را تایپ کنید. آدرس آی پی داخلی شما با inet مشخص شده است.

 

Terminal را با کلید های Ctrl+Alt+T باز کنید. hostname –I را تایپ کنید. آی پی شما با زدن اینتر مشخص خواهد شد.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

 بدست آوردن آدرس آی پی خودم

 

نحوه پیدا کردن آدرس آی پی در ویندوز :

برای پیدا کردن آدرس آی پی ابزار های آنلاین بسیاری وجود دارد. از جمله:

WhatIsMyIPAddress

IP Chicken

Trace My IP

My IP Address

البته برای پیدا کردن آدرس آی پی نیازی به این سایت ها هم ندارید. تنها کافی است عبارت My IP Address را در گوگل تایپ کنید تا به سادگی آدرس آی پی خود را مشاهده نمایید. البته از طریق سیستم عامل ویندوز هم می توانید آدرس آی پی را مشاهده کنید. کافی است روی گزینه ویندوز راست کلیک و سپس گزینه Command Prompt را انتخاب نمایید. باکس مشکی رنگی نمایان می شود. داخل آن ipconfig/all را تایپ کرده و اینتر را بزنید. اطلاعات ساختاری و پایه آی پی را حالا می توانید ببینید.

 

شیوه پیدا کردن آی‌پی در لینوکس :

در یک سیستم عامل لینوکس مدرن، می‌توان به راحتی به این اطلاعات از طریق قسمت نوتیفیکیشن‌ها دسترسی داشت. آیکون شبکه را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید و گزینه‌ی Connection Information را انتخاب کنید. پنجره‌ای باز می‌شود که می‌توانید آدرس آی‌پی و آدرس مک را در آن ببینید. در لینوکس hardware address همان آدرس مک است.

 

می‌توانید از طریق ترمینال هم به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. کافی است فرمان ipconfig را در ترمینال اجرا کنید. در تصویر زیر، اطلاعاتی که در قسمت eth0  به نمایش درآمده، همان اطّلاعاتی است که به دنبالش هستیم.

 

فرایند کلی برای دیدن آدرس آی‌پی در دستگاه‌های دیگر مانند کنسول‌های بازی و ست‌تاپ باکس‌ها هم به همین منوال است. یعنی باید به منوی تنظیمات یا Settings بروید، بخش Status را پیدا کنید و وارد قسمت Network یا About شوید و در آنجا دنبال مشخصات شبکه بگردید



منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/find-ipaddress2-mobile.html