اخبار تکنولوژی 2

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 2

معرفی تکنولوژی

ویژگی شیشه بالکن

بالکن ها دسته هایی  اضافی در ساختمان ها می باشند که در بسیاری از موارد دستور حیاط یا انباری و یا گلخانه و … را برای اهالی  ساختمان ها دارند . هستی ایوان در آپارتمان ها و ساختمان ها امروز از ضروریات به احصاییه می رود  و نبود آن برپایی فضای دلنشینی همچون گلخانه و یا محلی برای نشستن و لذت بردن از پیرامون را از ملت سلب می کند و حیات ملت را اندک به ساختمان هایی بدون فضا یا محیطی باز و دلنشین  اندک می کند .


بالکن در منازل همانطور که گفتیم اهمیت زیادی دارد اما به علت این که محیطی مفتوح می باشد بسیاری از مردم از ایوان فقط در شمار محدودی از فصول بهره‌گیری می کنند و به انگیزه سرما و نزولات جوی و یا گرمای زیاد بسیار در اغلب مواقع از آن کاربرد نمی کنند زیرا باراش باران و برف و وزش باد و … باعث می شود الی اگر در ایوان از گل ها و گیاهان برای ایجاد فضایی زیبا و دلنشین حفاظت می شود آسیب ببینند و به راستی باید گفت که امکان پرورش گل و گیاه و نشستن و لذت بردن از محیط  در بالکن های مفتوح در فصول سرد غیر شدنی می باشد .


حفظ گرمای ایوان با شیشه ایوان ها :

وجود یک آپشن و یا به عبارتی یک دسته در ساختمان ها و بی تفاوت بودن به آن و به پیشه نبردن آن ، کاری غیر عاقلانه می باشد . بالکن ها از دربایستن های ساختمان ها می باشد و در نتیجه نباید بی کاربرد بمانند . فضای اندک منازل امروزه مایه می شود لغایت به داشتن یک پیرامون دنج و راحت و یا گزاردن به شغل های مورد علاقه در یک پیرامون امن و دلنشین اندیشید.


بالکن ها یکتا از همین محیط های امن و مناسب و دلنشین برای لذت بردن از فضای اطراف یا پروش گل و گیاه و یا استفاده به عنوان انباری و … می باشد ، چنانچه برخی از نصبیات بر روی آن ها نصب گردد . بله ترقی صنعت دانش و  ساختمان سازی و … موجب گردیده لغایت مهندسان و کارآزمودگان مسیر پیشه هایی برای بهره بری اغلب از ساختمان ها پیدا کنند و شیشه ایوان ها از آنگونه ی مهمترین و بهترین گذرگاه پیشه های اندیشیده شده در جهت استفاده ی بیشتر از بالکن ها می باشند .


شیشه بالکن ها که از جنس شیشه ی نشکن می باشد که  به صورت درب هایی بر روی ایوان ها نصب می گردند و برآیند اینکه اتاقکی را برای ایوان ایجاد می کنند با این تفاوت که اتاقک برپایی شده دیوار هایی از جنس شیشه ی نشکن ایجاد می کنند  و موجب می شود تا بدون مزاحمت و یا دردسر باز و بسته کردن در و … به راحتی از پشت شیشه  های شفاف همگی پیرامون گوشه ها-کناره ها را نگریستن نمود و به اتمام کارهای مورد علاقه در ایوان پرداخت .


ویژگی های شیشه بالکن ها:

از مهمترین خصوصیات شیشه بالکن ها این می باشد که نصب شیشه بالکن در ایوان به کارگیری این پیرامون را در فصول سرد نیز شدنی می سازد . ایوان ها چنانچه فضای باز باشند و شیشه ایوان نصب نشده  باشد در فصول سرد علاوه بر این که ایوان را به محیطی غیر قابل کاربرد تبدیل می کنند مایه می شود که هوای سرد به داخل خانه ها منتقل شود و در نتیجه هدر رفت انرژی را نیز به دنبال دارد .


اما به کارگیری شیشه بالکن های مناسب به دلیل به کارگیری درزگیر ها و درب های قفل دار و … از ورود فضای سرد به درون بالکن و متعلق به جا به تو خانه ها بازداری می کند . شیشه بالکن ها گرمای درون ایوان ها را نیز حفظ می کنند و برآیند اینکه از نفوذ آن به بیرون و برآیند اینکه از هدر رفت انرژی جلو گبری می کنند . شیشه بالکن ها با رعایت تمامی اصول و نکات فنی و ایمنی طراحی می شوند و در نتیجه موجب ایجاد فضای امن و دلنشین و قابل بهره‌گیری در تمامی فصول سنه می شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد