اخبار تکنولوژی 2

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 2

معرفی تکنولوژی

ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام

اینستاگرام این روز ها به برنامه دوست داشتنی ایرانی ها تبدیل شده الی حدی که هر شخصی میخواهد به هر دلیلی فالوور های پیج خویش را افزایش داده تا بازدید کننده های زیادی را برای پست و استوری های خویش جمع کرده باشد. در این میانی برخی از افراد اقدام به خرید فالوور میکنند که از این جهت فالوور های فیک اینستاگرام خودشان را به چهره ناخواسته افزایش خواهند داد.

البته افزایش فالوور فیک یک پیج فقط مربوط به خرید فالوور نبوده و ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام اگر برای نمونه شما از کهنه های اینستاگرام باشید بی گمان تو پیج خویش فالوور هایی را دارید که فعال نیستند و یا از آخرین آنلاینی آنها ماه ها میگذرد. پس میتوان گفت که اکثر پیج ها در اینستاگرام  نزدیک  فالوور فیک دارند که این فرمایش سبب ذیل رفتن درصد تعامل کاربران‌شان در حساب اینستاگرام آنها میشود.

یک فالوور فیک یا غیر پرکار را میتوان در همه به اکانت هایی که پرکار نبوده و از پسینیان آنلاین بودن آنها ماه ها میگذرد تشبیه کرد. برای حذف فالوور فیک چند راه وجود دارد که طی آپدیت جدید اینستاگرام این امکان فراهم شد که به سادگی هر چه تمام با ورود به قسمت فالوور ها در پیج خود، اقدام به حذف آن ها از پیج خود کرده باشید.

ما در این مقاله هم شیوه حذف فالوور فیک را به چهره دستی تعلیم خواهیم عدل و هم اینکه با ربات اینستاگرام اینبو شما را آشنا میکنیم که میتوانید به راحتی هر چه تمام، حذف فالوور فیک های خود را دست ربات بسپارید تا ربات اقدام به حذف فالوور فیک متعدد در پیج شما کند.

فهرست
مزایای حذف فالوورهای فیک
روش های پاک کردن فالوور در اینستاگرام
برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام
سوالاتی در بستگی با حذف فالوور فیک
جمع بندی
مزایای حذف فالوورهای فیک
همانگونه که گفتیم برای اینکه شما بفهمید یک پیج فیک هست یا نه؟ باید موارد زیادی از آنگونه پسینیان فعالیت آن اکانت در اینستاگرام، شمار فالوور و فالووینگ های پیج، داشتن عکس پروفایل و… پروا کنید. اگر شما با توجه به موارد گفته شده اقدام به شناسایی و حذف فالوور های فیک خود کرده باشید میتوانید کارایی پیج را بیش از بیش بالا ببرید.

یکی از اصلی ترین الگوریتم های اینستاگرام برای اینکه یک پست به صفحه اکسپلور انتقال پیدا کند. نسبت تعداد بازتاب پرتو دادن، فالوور های آن پیج به نسبت تعداد فالوور های کلی پیج مربوطه میباشد.

به این صورت که در عقیده بگیرید تعداد فالوور های اکانت شما 10 هزار میباشد و در روبرو آن شمار لایک و یا ویو پست‌های شما به سختی به شماره 100 میرسد. خب در اینصورت میتوانیم این اکانت را یک پیج با بیشتری فالوور فیک در عقیده بگیریم.

بالا بودن فالوور فیک یا همان فالوور های ناچیز پرکار میتواند انگیزه ها زیادی از آنگونه خرید فالوور، ذیل بودن تکاپو پیج شما و مختصر پرکار بودن فالوور های پیج و … باشد.  البته ناگفته نماند که به بازبینی سررسید حتی اگر شما فرد فعالی در اینستاگرام هم باشید باز هم بر شمار فالوور های ناچیز فعال و به قولی فیک شما افزوده خواهد شد.

اگر شما الی به حال اقدام به خرید فالوور کرده باشید حتما تاثیر بدی که بر روی اکانت شما گذاشته را حس کرده اید. در کل اینستاگرام مخالف خرید فالوور بوده و سیاست اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر این میباشد که تعقیب کننده های یک پیج به صورت طبیعی بالا برود از این جهت لغایت بی گمان امکان از خرید و افزایش فالوور به صورت فیک خودداری کنید.

همانطور که اینستاگرام از افزایش فالوور فیک مخالف میباشد قطعا با حذف فالوور فیک موافق بوده و احتمالا علت آپدیت جدید خویش که با به کارگیری این خاصیت میتوانستیم اقدام به حذف فالوور در اینستاگرام کرده باشیم را آپدیت کرد.

در مورد سایر مزایای حذف فالوور فیک به جز بالا رفتن گمان کردن اینکه پست های شما به صفحه اکسپلور برود بالا خواهد بود. میتوان به واقعی‌تر شدن پیج شما اشاره کرد که این باره به انفرادی باعث معتبر شدن اکانت شما در عقیده ربات‌های اینستاگرام شده و روز به روز به تعداد بازدید کننده های شما افزوده خواهد شد.

روش های پاک کردن فالوور در اینستاگرام
قبلا برای حذف فالوور های خود تنها عازم که داشتید این بود که آن پیج را بلاک کنید تا آن اکانت مربوطه از لیست فالوور های شما پاک شود. اما همانطور که گفتیم در آپدیت جدید، حذف فالوور در اینستاگرام با اضافه شدن گزینه ای با عنوان remove به راحتی میتوانید اقدام به پاک کردن فالوور های فیک خود کرده باشید.

البته قبل از اینکه اکانتی را remove کنید نخست داخل صفحه پروفایل آن شده و رسیدگی های لازم که در مطالب بالا برای شما گفتیم را اتمام دهید و در صورت اینکه دیدید اکانت مربوطه فیک یا همان مختصر پرکار بوده اقدام به حذف آن بکنید.

به همین هدف برای منزه کردن فالوور های فیک خود با مراجعه به صفحه پروفایل و لمس نوشته followers وارد لیست اکانت های پیگیری کننده خویش شوید.

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس)

 

 

 

۳۰ سال از زمانی که شرکت زیراکس اولین موس تجاری دنیا را رونمایی کرد می گذرد. شاید اغراق نباشد که بگوییم موس طلیعه دار عصر جدیدی در دنیای کامپیوترهای شخصی بوده است. کاربرانی با کمترین دانش می توانند تنها از روی شکل ها و با کلیک کردن، کار با کامپیوتر را تجربه کنند.

در ادامه این مطلب به بررسی تاریخچه موس ها از توپ های بولینگ تاریخچه موس کامپیوتر (+عکس) قدیمی تا کنترلرهای ذهنی آینده می پردازیم.

 

۱. اولین گوی غلطان (trackball):

 


 

اولین وسیله ورود اطلاعات به کامپیوتر که توسط حرکات دست کنترل می شد و مکان نما را جابجا می کرد، در سال ۱۹۵۲ توسط نیروی دریایی سلطنتی کانادا اختراع شد. این ابزار در حقیقت یک توپ بولینگ فایو-پین کانادایی بود که بر روی یک سخت افزار ویژه سوار شده بود. این سخت افزار می توانست جهت چرخش توپ بولینگ را تشخیص داده و این اطلاعات را به حرکات روی صفحه کامپیوتر تبدیل کند. از آنجا که این اختراع متعلق به یک پروژه کاملا سری نظامی بوده، بنابرین حق امتیاز آن هیچ گاه ثبت نشده است.

 


۲. اولین موس:

 


 

اولین قطعه سخت افزاری که ما آن را به عنوان جد موس های مدرن امروزی می شناسیم، در سال ۱۹۶۳ توسط داگلاس اینگلبارت آمریکایی تولید شد. این ابزار برای ثبت حرکات در دو جهت، از دو چرخ قائم استفاده می کرد و می توانستید آن را مانند موس های امروزی در دست تان بگیرید.

 


۳. اولین موس با گوی غلطان:

 


 

این گجت محصول سال ۱۹۶۸ شرکت Telefunken Rollkugel آلمان است. این موس در زیر خود یک گوی غلطان کوچک داشت و تنها یک دکمه برای کلیک بر روی آن پیش بینی شده بود. کاربرد آن هم برای رسم تصاویر گرافیکی وکتور بود.

 


۴. اولین موس نوری:

 


 

موس های با قطعات متحرک مکانیکی مقداری غیر قابل اعتماد و ناپایدار بودند. زیراکس در اواخر دهه ۱۹۷۰ میلادی، برای بهبود کارایی، در مقابل موس های گوی غلطان، اولین موس نوری را با نام Alto معرفی کرد. این موس از ال ای دی و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می کرد. اما این موس برای کارکرد صحیح، به پد ویژه ای نیاز داشت که به شکل خاصی مدرج شده بود.

 


۵. اولین موس تجاری:

 


 

در سال ۱۹۸۱ شرکت زیراکس موس Alto را به عنوان کنترلر در سیستم های ۸۰۱۰ تولیدی اش به کار برد. در واقع آلتو اولین موسی است که به صورت تجاری به بازار عرضه شده است. جالب اینکه هر سیستم ۸۰۱۰ بیش از ۷۵۰۰۰ دلار قیمت داشت!

 


۶. اولین موس خانگی:

 


 

اپل در سال ۱۹۸۳ برای ساخت موس کامپیوترهای اپل لیزا، تصمیم گرفت که به سراغ تکنولوژی گوی غلطان برود. این کامپیوتر اپل با قیمت ۱۰۰۰۰ دلار به بازار عرضه شد. موس لیزا تنها یک دکمه داشت و گوی غلطان درون آن فولادی بود. جالب اینکه اپل ۲۰ سال بعد از لیزا، دوباره سراغ موس های یک کلیدی آمده است!

 


۷. اولین موس بیسیم:

شباهت گوشی تاشوی اوپو به هوآوی MATE X (+تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کنگره جهانی موبایل (WMC) امسال در شهر بارسلونا در حال برگزاری است و همه شرکت‌ها روی دو فناوری تمرکز دارند تا سال سخت ۲۰۱۸ برای آن‌ها به پایان برسد و سالی پر از محصولات جدید را آغاز کنند. یکی از این فناوری‌ها، نسل پنجم اینترنت (5G) و دیگری گوشی‌های هوشمند تاشو است که در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها برای ساخت این نوع محصول، مشتاق هستند تا از دیگران عقب نیفتند. در کنفرانس شرکت اوپو که شباهت گوشی تاشوی اوپو به هوآوی MATE X (+تصاویربه نظر می‌رسید برای معرفی یک محصول مجهز به مودم نسل پنجم اینترنت باشد، مدیر تجاری این شرکت تصاویری را به شرکت‌کنندگان در کنفرانس نشان داد. این تصاویر، عکس‌های گوشی تاشوی این شرکت بودند که اوپو مدت زیادی است روی آن کار می‌کند.


پس از اینکه هوآوی گوشی تاشوی هوشمند خود، Mate X را به صورت رسمی در روز یکشنبه معرفی کرد، برایان شن، مدیر تجاری شرکت اوپو هم این فرصت را غنیمت شمرد تا چند تصویر در دست از محصول آینده این شرکت را به شرکت‌کنندگان در کنفرانس اوپو نشان دهد. این تصاویر هفته گذشته هم در صفحه مجازی اوپو به اشتراک گذاشته شده بودند. تصاویر نشان داده شده از گوشی هوشمند تاشوی شرکت اوپو نشان می‌دهد که این گوشی ظاهری شبیه به گوشی تازه معرفی شده هوآوی یعنی Mate X دارد که هنوز برای مورد استفاده قرار گرفتن آماده نشده است.

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی تاشوی اوپو